28 Oca 2013

Prag'da Film Yapımcılığı - Oyunculuk!



Prag Film Akademisi Avrupa'da Film Yapımı üzerine en iyi eğitim veren, başarılı kurumlardan birisidir. 
Okul öğrencilere Filmmaking, Acting For Film - Oyunculuk, Documentary Film - Belgesel alanında
hızlandırılmış eğitim programları sunmaktadır. Prag Film Akademisi her yıl ortalama 60 öğrenci kabul etmektedir. Bu sayede öğrenciler eğitmenler ile birebir çalışabilme şansına sahip olmaktadırlar.

Prag Film Akademisi  Çek Eğitim Bakanlığı tarafından tanınmaktadır. Aynı zamanda Avrupa ve Amerika'daki pek çok üniversite tarafından tanınmakta, kredileri sayılmaktadır.


Yılda 400’den fazla filmin çekildiği Prague Film School’un öğrencileri bu prodüksiyonlara birebir katılım sağlarlar. 
Prague Film School’un eğitim sistemi uygulamalı eğitimdir. Avrupa’nın en önde gelen film okullarından olan 
Prague Film Okulu, ayrıca Avrupa sanatı ile Amerikan bağımsız film’ini birleştirme ideolojisini de hayata geçirmeye çalışır. 

Prague Film School'da sunulan eğitimler:

• Filmmaking (1 senelik ve 2 senelik)

• Acting for Film

• Documentary Film

Başvuru Tarihleri: 

Prague Film School senede sadece 60 öğrenci kabul ettiği için başvurular hızla kapanır. Erken başvuru Aralıktadır. 2013 Dönemi için son başvuru tarihi 24 Nisandır. 
Ancak en geç Şubat ayı sonuna kadar başvuruların yapılmış olması önerilir. 24 Nisan 2013'ten sonra 2013 için başvuru alınmaz.

Eğitim Başlangıcı 6 Eylül 2013'tür.

Prague Film School Yaz Programları da sunmaktadır. Yaz programları Haziran, Temmuz ve Ağustos'da sunulan, birer aylık yoğun programlardır.

2013 Yaz WorkShopları için tarihler.  

2 Haziran - 29 Haziran
30 Haziran - 27 Temmuz
28 Temmuz - 24 Ağustos

Prague Film School Eğitim Bedelleri: 

• Senelik Programlar
Eğitim Bedeli: 14.900 Euro 
Ekipman için: 900 Euro [Oyunculuk için bu ödenmez]

• 2 Senelik Film Making Programı - Two-Year Film-making Program
Eğitim Bedeli: 14.900 Euro [İlk Sene] + 9.800 Euro [İkinci Sene] 
Ekipman İçin: 900 Euro/senelik. 

• 4 Haftalık Workshoplar (Yaz Programı)
Eğitim Bedeli: 2.660 Euro
Ekipman İçin: 120 Euro

Türkiye Temsilcisi olduğumuz, Prague Film School programları üzerine ayrıntılı bilgi, başvuru, kayıt, konaklama işlemleri için art@wayout.com.tr adresine mail atmanız yeterli!
http://art.wayout.com.tr/prague-film-school