27 Oca 2013

İtalyan Mutfağında Master


Apicius Gastronomi Okulu Floransa’da yer alan Florence University of the Art'ın bünyesinde yer alan, Consorzio Educativo Palazzi grubu üyesi aynı zamanda Europea ISO 9001/2008 kalite sertifikasına sahip olan ilk eğitim kurumudur. Palazzi Floransa'daki en iyi eğitim kurumlarını bünyesinde toplamıştır. Apicius İtalya’nın en iyi gastronomi ve aşçılık okullarından birisidir. Okul İtalya Eğitim Bakanlığı tarafından tanınan bir kurumdur.  
Apicius’un en önemli özelliklerinden biri öğrencilerine çok iyi referans olabilecek Four Seasons gibi Floransa’nın en iyi restoranlarında staj yapma imkânı sunmasıdır. Aynı zamanda öğrenciler, Palazzi bünyesindeki Ganzo'da devamlı olarak uygulamalı eğitimde staj yaparlar.

Apicius’da iki alan üzerine master eğitimi verilmektedir.

*Italian Cuisine Master Programı

Program her sene Eylül ayında başlar ve eğitim dili İngilizcedir. Master programları için önkoşul bu alanda lisans eğitimi almış olmaktır. Eğer aşçılıkla ilgileniyorsanız ve ön eğitiminiz yoksa Apicius'un bu konuda farklı eğitimleri var.


Master in Italian Cuisine’nin eğitim ücreti 10.550 Eurodur.   

Okulda konaklama bedeli: 

Paylaşımlı oda: 5.250 Euro
Tek kişilik oda: 6.750 Euro

*Master In Organizational Management

Amerika’da bulunan Endicott College ile ortak sunulur. Bu programın eğitim bedeli 23.000 USD'dır. Konaklamalar için yine Endicott ve Palazzi anlaşmalıdır.

Paylaşımlı oda: 7250 USD
Tek kişilik oda: 8450 USD

Eğitim 28 Ağustos 2013'te başyacaktır. Haziran 2014'te sona erecektir.

Program Endicott ile bir arada götürüldüğü için GRE ya da MAT score tercih nedenidir.

Her iki programa da başvuru için gerekecek diğer belgeler, programla ilgili broşürler, ayrıntılı bilgi, tamamen ücretsiz kayıt desteği için art@wayout.com.tr adresine mail atabilirsiniz!
http://turizmotelcilik.wayout.com.tr/apicius-international-school-hospitality